Vila i frid



Det är exakt såhär jag kommer komma ihåg dig, med ett ständigt leende på läpparna. Jag kommer komma ihåg alla fina minnen med dig. Hur välkommen man ALLTID var, oavsett om du hade gäster så dukade du alltid fram fika när vi kom. Hur du verkligen såg fram emot när alla barn och barnbarn skulle samlas hos dig och äta världens godaste middag som du alltid gjorde. Man kände verkligen hur mycket vi betydde för dig. 
Det kommer kännas sjukt konstigt att inte kunna komma och äta middag en gång i vecka och inte komma in om efter jobb/skola ett par gånger i veckan. 

Fyfan vad du är saknad, det finns ingen så bra farmor som dig och jag kommer tänka på dig varje dag! Min älskade farmor 
Vila i frid och hälsa farfar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0